Informacja prasowaWarszawa, 17 września 2019 r.Ulubieńcem jest jabłko, zaś w kuchni króluje ziemniak – po jakie owoce i warzywa najchętniej sięgają Polacy, a bez których nie wyobrażają sobie gotowania?Z badania przeprow
Informacja prasowaŁódź, 5. kwietnia 2018 r.Targi Film Video Foto:Nowe filtry do fotografii mobilnej oraz spotkania ze znanymi fotografamiPodczas targów Film Video Foto w Łodzi (12-14 kwietnia br.) Sklep Bez Nazwy zaprezentuje
Nierozerwalna więź z dzieckiem – jak ją zbudować?Bycie rodzicem to zadanie niezwykle odpowiedzialne. Wychowanie malucha na dobrego i mądrego człowieka, który będzie potrafił prawidłowo funkcjonować w społeczeństwie, jes
Naturalne wzory zawsze w modzieRysunek słojów drewna i sęków, faktura doskonale imitująca w dotyku drewno, czy zbliżony do naturalnego kamienia wygląd – wszystkie wymienione cechy posiadają prefabrykaty betonowe, któryc
Warszawa, 17.10.2018 r.Uczestniczka MarsterChef’a, modelka znana z kampanii Big Star, aktorka mająca na koncie współpracę z Patrykiem Vegą… czyli kobiety pełne pasji w nowej kampanii wizerunkowej aplikacji seep. W najnowsze
Data publikacji: 2019-05-21Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Dwie drużyny reprezentowały SRG GLOBAL w charytatywnym Biegu Firmowym organizowanym we WrocławiuKategoria: SRG GLOBAL 18 maja 2019 r. we Wrocławiu odbyła się 1
Informacja prasowaPoznań, XX maja 2018 r.Mama, czyli kobieta która jest z nami od samego początku, cieszy się z naszych sukcesów, czasem nawet bardziej niż my sami, wspiera i przytula w trudnych momentach życia, a także dziel
Lech Janerka gościem specjalnym Audio Video Show 2019W dniach 8-10 listopada odbędzie się 23. edycja Audio Video Show. Jak co roku PGE Narodowy oraz hotele Golden Tulip i Radisson Blu Sobieski staną się przestrzenią dla najwięk
materiał prasowy, 27 maja 21019Kto zadba o interesy polskich przedsiębiorców w Brukseli?Najprostsza droga do przyjęcia pakietu mobilności liczy siedem kroków. Są to wnioski, opinie, pierwsze czytania w Parlamencie, Komisji i R
Kilka lat temu skrótowiec FOMO (fear of missing out) opisujący nerwową potrzebę zerkania co chwilę na smartfon królował w mediach. Wielu z nas identyfikowało się z tym lękiem, karcąc się w duchu za zmarnowany czas przed ekr