Data publikacji: 2019-12-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Perfect Seal marki Bostik – profesjonalne uszczelniacze dla każdegoKategoria: Bostik Wyjątkowa, komplementarna linia uszczelniaczy Perfect Seal to tegoroczna now
Data publikacji: 2016-12-14Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kolekcja GUARD marki Nowodvorski Lighting – dopełnienie wnętrz w stylu industrialnymKategoria: nowodvorski, styl industrialny, guard, kolekcja Styl industrialny
Data publikacji: 2018-06-07Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Funkcjonalność w nowoczesnej odsłonie – efektowny komplet stolików kawowych RALPH firmy RosaneroKategoria: Rosanero Wieczór gier planszowych, spotkanie z przy
12 – 15 września w Poznaniu odbyły się Międzynarodowe Targi Komponentów do Produkcji Mebli FURNICA. Blisko 100 wystawców z kilkunastu krajów zaprezentowało unikalne wzornictwo, innowacyjne rozwiązania i najnowsze propozycje
Efekt Fake news (w biznesie, nauce, mediach)07-12-2017 | 10:49 | WarszawaInternet jest główną wylęgarnią fake news’ów uważa trzy czwarte respondentów, którzy wzięli udział w badaniu PAYBACK Opinion Poll. Problem fałszyw
Data publikacji: 2019-05-21Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Najpopularniejsze rodzaje wykładzin dywanowych – jak wybrać idealne dla nas rozwiązanie?Kategoria: Arte Chyba każdy z nas zna to nieprzyjemne uczucie, gdy zara
Data publikacji: 2015-10-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowość! Nie tylko dla dużych chłopców – lampa BIG BOY marki Nowodvorski LightingKategoria: lampa, BIG BOY, Nowodvorski Lighting, oświetlenie Wyraziste i zapr
Data publikacji: 2016-02-03Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wygoda, funkcjonalność, oszczędność, czyli dlaczego warto zainwestować w ściemniacze światłaKategoria: ospel, poradnik, energia, światło Płynne sterowani
Warszawa, 23.12.2020 r.Fafernuchy najdziwniejszą nazwą lokalnej potrawy – tak uznała ponad połowa respondentów badania „Polacy i kuchnia regionalna”. Tradycyjna kuchnia polska przeżywa odrodzenie – aż 85% Polaków lubi
Jak wynika z danych ARC Rynek i Opina, jedna czwarta użytkowników w wieku 57+ kupuje online, a jedna trzecia planuje zwiększyć wydatki na zakupy w Internecie. Rośnie także liczba osób w tej grupie wiekowej, które korzystają z