Data publikacji: 2019-04-02Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowość! Kolekcja CRATE marki Nowodvorski Lighting – nowoczesne połączenie stylu i funkcjonalnościKategoria: Nowodvorski Surowe, minimalistyczne wnętrza od ki
INFORMACJA PRASOWAWarszawa, 5 kwietnia 201821-22 kwietnia w Warszawie rządzić będą Ekocuda. Dla miłośników kosmetyków inspirowanych naturą to wyjątkowy weekend. W prestiżowej lokalizacji przy ulicy Brackiej, w Domu Towaro
Materiały prasowe, lipiec 2019 r.Wakacyjne podróże tylko z OCHNIK!Lato inspiruje do długo wyczekiwanych podróży, weekendowych eskapadi spontanicznych wyjazdów w nieznane. Zanim wyruszycie w drogę, sprawdźcie bogatą ofert�
Najciemniej pod latarnią – polski sposób na powszechną infrastrukturę ładowarek dla samochodów elektrycznychInfrastruktura techniczna jest wg wielu specjalistów branży samochodowej tzw. wąskim gardłem w upowszechnianiu sam
Szybka wymiana informacji w trosce o pacjenta. Szpitale czekają duże zmiany Branża ochrony zdrowia zmierza ku nowemu modelowi biznesowemu, u podstaw którego leżą dane medyczne, koncentracja na pacjencie i wymiana informacji pomi
Niuanse w prawie autorskim – kiedy twój dorobek wcale nie należy do Ciebie2019-07-08 Prawo autorskie ma dualistyczny charakter – wyróżniamy autorskie prawa osobiste i autorskie prawa majątkowe. Każde z nich jest samodzielne
O trendach deweloperskich, inspirujących materiałach oraz atrakcyjnym projektowaniu budującym klimat miasta rozmawiamy z Tomaszem Szychlińskim – prezesem wrocławskiej firmy Toscom Development.ArtBrick: Co wyznacza dziś kierunk
Data publikacji: 2016-04-13Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Szkło antyrefleksyjne Guardian Clarity™: Fasady w nowej odsłonieKategoria: guardian, szkło Standardowo zadaniem szkła jest ochrona znajdującej się za nim prz
Data publikacji: 2017-11-06Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Libet Fuga do płyt tarasowych i kostek brukowychKategoria: Libet Fugowanie to ważny element prac wykończeniowych przy budowie nawierzchni z kostek brukowych i pł
Pomimo zaniku tradycji wielopokoleniowych domów Polacy cenią swoich dziadków. Jak wynika z badania opinii marki Optima Polacy najbardziej cenią swoich dziadków za ciepło i uśmiech (48,2%), a ponad połowa z nas chciałaby wyrazi