materiał prasowy13 czerwca 2019Jak bezpiecznie podróżować w wakacje? Zardzewiałe i pęknięte podwozie, niewłaściwe rozmieszczenie wyjść awaryjnych oraz świateł – to opis usterek autokaru, który miał dowieźć grupę
Zdalne przedszkole online w domu – czy jest możliwe?Zamknięcie szkół i przedszkoli to trudne wyzwanie, które wymaga od rodziców zorganizowania rodzinnego dnia na nowo. Rodzice wymieniają się opieką nad maluchem, wymyślają
Data publikacji: 2015-09-15Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Podłoga z charakterem – kolekcja paneli laminowanych Marena Live marki WineoKategoria: wineo, podłogi, panele laminowane Jedna z najważniejszych zasad aranżacj
Warszawa, 24.05.2018r. Niemieckie służby kontrolne stosują nowe podejście do kontroli prawidłowej masy i zabezpieczenia ładunków, również o odniesieniu do pojazdów do 3,5 tony, zwanych potocznie busami. W przypadku stwierdze
materiał prasowy, 15 stycznia 2019Wysoka kara za brak dokumentu o badaniu technicznymJak donoszą przewoźnicy, węgierskie służby zaczęły wymagać podczas kontroli drogowych okazania dokumentu potwierdzającego przeprowadzenie
Data publikacji: 2016-04-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Betonowe rozwiązanie świetlne – lampy firmy Nowodvorski Lighting z kolekcji LAVA i VOLCANO.Kategoria: nowodvorski lighting, lampy, lava, volcano Nowoczesny, suro
Informacja prasowa – PrestoMARZEC 2018Witaj wiosno!Rozpocznij sezon z PrestoOdetchnijmy po mroźnej zimie i cieszmy się coraz dłuższymi, ciepłymi dniami, budzącą się do życia przyrodą i zapachem kwitnących kwiatów.
Data publikacji: 2020-08-13Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Panele winylowe Multi-layer – podłoga winylowa w wersji premiumKategoria: wineo Nowoczesne panele winylowe zachwycają designem, doskonałymi parametrami technicz
Warszawa, 22 grudnia 2017 r.7 symptomów kryzysu w firmiePomimo rosnącego optymizmu polskiego sektora MŚP i zadowalających danych płynących z rynku kryzysy w firmach zdarzają się i będą mieć miejsce również w przyszłoś
Klient 4.0 – doświadczenia i emocje przyciągajądo e-sklepówKraków, 30 września 2020 – Pozytywne doświadczenie zakupowe skłania co trzeciego polskiego internautę do ponownego skorzystania z usług e-sklepu. Obsługa klie