nieruchomości

Galeria Młociny zwycięża w dwóch kategoriach XI edycji PRCH Retail Awards

Galeria Młociny zwycięża w dwóch kategoriach XI edycji PRCH Retail Awards
Galeria Młociny, o której otwarciu w ubiegłym roku mówiła cała Polska z uwagi na skale wydarzenia i zastosowanie niecodziennych narzędzi, od początku istnienia wyznacza trendy w komunikacji wśród obiektów tego

Data publikacji: 2020-11-19
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Galeria Młociny zwycięża w dwóch kategoriach XI edycji PRCH Retail Awards
Kategoria: BIZNES, Nieruchomości

Galeria Młociny, o której otwarciu w ubiegłym roku mówiła cała Polska z uwagi na skale wydarzenia i zastosowanie niecodziennych narzędzi, od początku istnienia wyznacza trendy w komunikacji wśród obiektów tego typu.

Galeria Młociny zwycięża w dwóch kategoriach XI edycji PRCH Retail Awards BIZNES, Nieruchomości - Galeria Młociny, o której otwarciu w ubiegłym roku mówiła cała Polska z uwagi na skale wydarzenia i zastosowanie niecodziennych narzędzi, od początku istnienia wyznacza trendy w komunikacji wśród obiektów tego typu.

W ubiegłym roku Bielany zyskały wyjątkowe miejsce spotkań, które łączy w sobie radość z zakupów, pysznego jedzenia oraz rozrywki na najwyższym poziomie. Organizowane są tu także liczne atrakcje – zarówno dla miłośników sportu, jak i kultury i muzyki. Galeria Młociny, bo o niej mowa, sukcesywnie wyznacza także trendy wśród obiektów handlowych. Warszawskie centrum zostało wyróżnione przez Polską Radę Centrów Handlowych i zwyciężyło podczas XI edycji PRCH Retail Awards – najbardziej prestiżowym konkursie w branży retail. Galeria zdobyła aż dwie statuetki w kategorii „Nowe centrum handlowe” oraz „Kampania otwarcia / przebudowy / rozbudowy / modernizacji obiektu handlowego”.

Strategia Wielkiego Otwarcia Galerii Młociny nawiązywała do kulturalnej i rozrywkowej historii Bielan – potańcówek, rodzinnych pikników, spędzania czasu z sąsiadami, przyjaciółmi i rodziną. Zaplanowane wydarzenia podkreślały, że nowoczesny obiekt staje się przede wszystkim częścią tkanki miejskiej Warszawy. Przykładem były inicjatywy zapowiadające otwarcie – muzyczno-taneczny flashmob podczas Nocy Muzeów, czy przemarsz Krakowskim Przedmieściem orkiestry Rebel Babel pod batutą L.U.C.’a. O Wielkim Otwarciu, które przyciągnęło na Bielany prawdziwe tłumy, mówiła cała Warszawa. W ramach wydarzenia odbyły się m.in. przeróżne panele tematyczne, a także spotkania ze zwycięzcami Masterchefa. Co więcej,  na warszawskich torach pojawił się Tramwaj do Młocin, którego wystrój przypominał design industrialnej Hali Hutnik. Inicjatywą, która bezpośrednio odnosiła się do lokalizacji obiektu oraz historii był również artystyczny występ Bielańskiej Orkiestry Rozrywkowej. Niestandardowym eventem podczas otwarcia były m.in. downmall (ekstremalny zjazd rowerowy po galerii, pierwszy na tak ogromną skalę zrealizowany w Polsce). Przygotowano także loterię z tysiącem nagród do wygrania, a na zwycięzców czekał między innymi samochód osobowy marki Mercedes. O hucznym wydarzeniu ukazało się ponad tysiąc publikacji w mediach. Przez pierwsze cztery dni otwarcia Galerię Młociny odwiedziło niemal 230 000 Klientów, a po miesiącu liczba odwiedzin wzrosła do przeszło miliona odwiedzających.

A to już wiesz?  Wrocław z jedną dziesiątą krajowych zasobów biurowych

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Galeria Młociny zwycięża w dwóch kategoriach XI edycji PRCH Retail Awards BIZNES, Nieruchomości - Galeria Młociny, o której otwarciu w ubiegłym roku mówiła cała Polska z uwagi na skale wydarzenia i zastosowanie niecodziennych narzędzi, od początku istnienia wyznacza trendy w komunikacji wśród obiektów tego typu.
Hashtagi: #BIZNES #Nieruchomości

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy