nieruchomości

Młode Miasto w Gdańsku, jestem na tak!

Młode Miasto w Gdańsku, jestem na tak!
10 września ruszyła kampania pod tytułem „Młode Miasto, jestem na

Data publikacji: 2018-09-13
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Młode Miasto w Gdańsku, jestem na tak!
Kategoria: BIZNES, Nieruchomości

10 września ruszyła kampania pod tytułem „Młode Miasto, jestem na tak!

Młode Miasto w Gdańsku, jestem na tak! BIZNES, Nieruchomości - 10 września ruszyła kampania pod tytułem „Młode Miasto, jestem na tak!

10 września ruszyła kampania pod tytułem „Młode Miasto, jestem na tak!

Pozostałe zdjęcia p. Karoliny Mróz: https://1drv.ms/f/s!Ak6vnk2kpo84h69S66H3BZUyMNBMeg

Autor zdjęć Dawid Linkowski

W ramach kampanii prezentowani będą ludzie popierający rewitalizację terenów postoczniowych. Kampania realizowana będzie w mediach społecznościowych na oficjalnych profilach Młodego Miasta. Wezmą w niej udział mieszkańcy Gdańska, przedsiębiorcy prowadzący swoje firmy na terenie Młodego Miasta, inwestorzy, ludzie kultury, sztuki, społecznicy i wszyscy ludzie, którzy będą chcieli wyrazić swój głos poparcia dla rewitalizacji terenów, które już tak długo czekają na inwestycje.

Zależy nam na pokazaniu społeczności związanej z Młodym Miastem. – mówi Krzysztof Król, rzecznik prasowy Młodego Miasta. Przez ostatni rok inwestorzy prezentowali swoje plany rewitalizacyjne, które spotkały się z bardzo ciepłym przyjęciem ze strony mieszkańców Gdańska. Dzięki kampanii „Młode Miasto, jestem na tak!” chcemy pokazać najważniejszy potencjał tych terenów – jego obecnych i przyszłych użytkowników.

Kampania realizowana będzie poprzez publikację zdjęć wszystkich chętnych z tabliczką z hasłem kampanii „Młode Miasto, jestem na tak!”. Zależy nam na prostym przekazie – deklaruje Krzysztof Król. Uczestnicy nie opowiadają się na rzecz któregoś z inwestorów, czy też jednego wybranego projektu, ale ich głos jest głosem na rzecz rewitalizacji tych terenów. W tej chwili mamy ok 100 osób, które już zgłosiły swój akces, i których zdjęcia mamy gotowe. Jesteśmy otwarci na zgłoszenia kolejnych chętnych. Zapraszamy wszystkich do zgłaszania się poprzez nasz profil na Facebook’u, gdzie indywidualnie uzgodnimy jak i kiedy możemy wykonać takie zdjęcie.

Karolina Mróz z firmy Len i My, która jako pierwsza pojawia się na zdjęciach kampanii: To ciekawa inicjatywa, w której z chęcią biorę udział. Prowadzę pracownię lnu na terenie Młodego Miasta od 3 lat, gdzie zajmujemy się aranżacją wnętrz oraz projektowaniem i szyciem odzieży lnianej. Młode Miasto jest wypełnione wyjątkową energią. Dźwięki stoczni pobudzają umysł do twórczej pracy. Świetne położenie i dobre skomunikowanie z centrum miasta oraz przestrzenie w dawnych halach stoczniowych dają spore możliwości. Aż przykro patrzeć na to jak olbrzymi potencjał tych historycznych terenów się marnuje. Byłoby świetnie, gdyby powstała tu nowa dzielnica Gdańska, z której wszyscy mieszkańcy, jak również my artyści moglibyśmy być dumni.

A to już wiesz?  Prologis Signs Four Leasing Agreements in the Czech Republic

Przypomnijmy, że Młode Miasto to teren obejmujący blisko 70 hektarów dawnych terenów stoczniowych w Śródmieściu Gdańska. Młode Miasto ma stać się nowoczesną, wielofunkcyjną przestrzenią, gdzie współczesna architektura będzie przeplatać się z przyjaznymi przestrzeniami publicznymi i ogólnodostępnymi nabrzeżami. Na jego terenie planowane są rewitalizacje zabytkowych budynków, których celem jest nadanie im nowych funkcji, budowa nowoczesnych obiektów oraz rozwój przestrzeni publicznych, które podniosą atrakcyjność dzielnicy. Na terenie dzielnicy powstaną m.in. budynki mieszkalne, biura, hotele restauracje czy punkty handlowe. W ich otoczeniu znajdą się nowe nabrzeża, zieleńce, deptaki oraz miejsca kultury i rozrywki. W lutym i kwietniu właściciele dwóch największych terenów Młodego Miasta Shipyard City Gdańsk i Stocznia Cesarska Development zaprezentowały koncepcje zabudowy przygotowane przez pracownie JEMS Architekci i Henning Larsen Architects. 

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Młode Miasto w Gdańsku, jestem na tak! BIZNES, Nieruchomości - 10 września ruszyła kampania pod tytułem „Młode Miasto, jestem na tak!
Hashtagi: #BIZNES #Nieruchomości

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy