Wiadomości branżowe

Serwis eGospodarka.pl w OAN

Serwis eGospodarka.pl w OAN
Jeden z największych polskich serwisów o tematyce skierowanej do sektora MSP dołączył do sieci biznesowej Business.ad.Na podstawie umowy zawartej między spółkami w styczniu 2014 r, eGospodarka.pl dołaczyła do grona serwisów współpracujących z Business.ad - siecią reklamową o tematyce biznesowej, należącą do OAN. Serwis dołączył do popularnych pakietów tematycznych (MSP, Inwestor, itp.). Będzie oferowana również dedykowana oferta akcji specjalnych i stałych obecności a także baza mailingowa portalu - ponad 750 tys kont biznesowych.Serwis eGospodarka.pl jest przeznaczony w szczególności dla osób zainteresowanych tematami małej i średniej przedsiębiorczości, rozwojem własnego biznesu i najświeższymi informacjami gospodarczymi. Witryna posiada szereg sekcji związanych z prowadzeniem firmy, finansami, podatkami, notowaniami giełdowymi czy też prawem. Oferuje również swoim użytkownikom treści o wysokiej jakości merytorycznej. Oprócz tego internauci mogą korzystać z rozbudowanej bazy narzędzi, kalkulatorów i poradników. Oglądalność serwisu w skali miesiąca to ponad 1,5 mln real users i ponad 8,4 mln page views (dane: Megapanel / PBI Gemius

Jeden z największych polskich serwisów o tematyce skierowanej do sektora MSP dołączył do sieci biznesowej Business.ad.

Na podstawie umowy zawartej między spółkami w styczniu 2014 r, eGospodarka.pl dołaczyła do grona serwisów współpracujących z Business.ad – siecią reklamową o tematyce biznesowej, należącą do OAN. Serwis dołączył do popularnych pakietów tematycznych (MSP, Inwestor, itp.). Będzie oferowana również dedykowana oferta akcji specjalnych i stałych obecności a także baza mailingowa portalu – ponad 750 tys kont biznesowych.

Serwis eGospodarka.pl jest przeznaczony w szczególności dla osób zainteresowanych tematami małej i średniej przedsiębiorczości, rozwojem własnego biznesu i najświeższymi informacjami gospodarczymi. Witryna posiada szereg sekcji związanych z prowadzeniem firmy, finansami, podatkami, notowaniami giełdowymi czy też prawem. Oferuje również swoim użytkownikom treści o wysokiej jakości merytorycznej. Oprócz tego internauci mogą korzystać z rozbudowanej bazy narzędzi, kalkulatorów i poradników. Oglądalność serwisu w skali miesiąca to ponad 1,5 mln real users i ponad 8,4 mln page views (dane: Megapanel / PBI Gemius 2013.10).

„Cieszymy się, że jeden z najstarszych i największych serwisów biznesowych postanowił wybrać nas na swojego partnera sieciowego. Dzięki tej współpracy będziemy w stanie zaoferować najlepsze produkty i pakiety biznesowe na rynku. Sam Business.ad będzie zaś najlepszą sieć biznesową na polskim rynku, która skupia najciekawsze serwisy biznesowe ” – mówi Rafał Szychowski, CEO i partner zarządzający OAN sp. z o.o.

Online Advertising Network to spółka działająca w obszarach reklamy online. Firma istnieje od stycznia 2012 i oferuje displayowe sieci reklamowe: tematyczną Premium.ad i biznesową sieć reklamową Business.ad, a także rozwiązania z zakresu mobile (mobi.ad), sieć kontekstową (context.ad), social media b2b (Gravity.ad) oraz captcha advertising (Vision Ads).

Kontakt: Rafał Szychowski
Managing Partner | CEO

OAN Sp. z o.o. 
Online Advertising Network
Wandy Rutkiewicz 9
02-956 Warszawa
E: [email protected]

www.oan.pl
www.businessad.pl
www.premiumad.pl
www.mobiad.pl
www.contextad.pl
www.gravityad.pl
www.visionads.pl

A to już wiesz?  Meble na miarę naszych potrzeb

O eGospodarka.pl
eGospodarka.pl (www.egospodarka.pl) to praktyczny poradnik Internetu dla małych i średnich przedsiębiorstw. Serwis udostępnia m.in. bezpłatną bazę przetargów publicznych, oferty pracy w Polsce i za granicą, porady z prawa pracy, podatków i rachunkowości, komentarze gospodarcze i finansowe, kursy walut, bezpłatne wzory dokumentów i formularzy, aktualności ze świata IT oraz najnowsze raporty i prognozy. Przedsiębiorcy znajdą w serwisie eGospodarka.pl narzędzia porównawcze, wyszukiwarki i kalkulatory.

Misją serwisu jest dostarczanie praktycznych informacji i narzędzi oraz pomoc w podejmowaniu decyzji dotyczących zaistnienia firmy w Internecie. Najczęściej odwiedzane przez użytkowników są działy: Firma, Podatki, Prawo, Praca i Przetargi.

Według badania Megapanel w kwietniu 2013 roku serwis eGospodarka.pl zanotował ponad 1 mln 376 tys. użytkowników, co stawia go w ścisłej czołówce najlepszych serwisów biznesowych. Dział www.przetargi.eGospodarka.pl w lutym 2013 odwiedziło natomiast ponad 176 tysięcy osób.

Przydatne linki:
http://www.egospodarka.pl
http://www.przetargi.egospodarka.pl
http://www.przetargi.egospodarka.pl/prawo_zamowien_publicznych

 

Źródło eGospodarka.pl. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy