Wiadomości branżowe

Supermoce dla naszego domu? Ruszyła największa kampania reklamowa w historii ROCKWOOL Polska

Supermoce dla naszego domu? Ruszyła największa kampania reklamowa w historii ROCKWOOL Polska
Telewizja, radio, internet, prasa, media społecznościowe, reklama outdoorowa, promocje sprzedażowe. ROCKWOOL, największy na rynku producent skalnej wełny mineralnej, przygotował kampanię, która w polskiej branży budowlanej powinna odbić się niemałym echem. O jakich supermocach dla naszych domów mówi marka?Kompleksowe ocieplenie wizerunkuBohaterką największej kampanii reklamowej w ponad dwudziestoletniej historii ROCKWOOL Polska jest Mila. Mila to dziewczynka, która wraz ze swoim tatą przedstawia korzyści, jakie niesie zastosowanie skalnej wełny mineralnej ROCKWOOL podczas budowania bądź termomodernizowania domu. Kompleksowa kampania wizerunkowa przebiega wielotorowo. Przede wszystkim szeroka kampania w telewizji, zarówno w głównych stacjach (TVP1, TVP2, TVN, Polsat) jak i tematycznych (m.in. TVN24, Discovery Channel, National Geographic, BBC Knowledge, TV Puls). Przez następne kilka miesięcy Milę usłyszymy także w radio, zobaczymy w prasie, Internecie, mediach społecznościowych (m.in. na oficjalnym fanpage’u – Wybierz dobrze

Telewizja, radio, internet, prasa, media społecznościowe, reklama outdoorowa, promocje sprzedażowe. ROCKWOOL, największy na rynku producent skalnej wełny mineralnej, przygotował kampanię, która w polskiej branży budowlanej powinna odbić się niemałym echem. O jakich supermocach dla naszych domów mówi marka?

Kompleksowe ocieplenie wizerunku

Bohaterką największej kampanii reklamowej w ponad dwudziestoletniej historii ROCKWOOL Polska jest Mila. Mila to dziewczynka, która wraz ze swoim tatą przedstawia korzyści, jakie niesie zastosowanie skalnej wełny mineralnej ROCKWOOL podczas budowania bądź termomodernizowania domu. Kompleksowa kampania wizerunkowa przebiega wielotorowo. Przede wszystkim szeroka kampania w telewizji, zarówno w głównych stacjach (TVP1, TVP2, TVN, Polsat) jak i tematycznych (m.in. TVN24, Discovery Channel, National Geographic, BBC Knowledge, TV Puls). Przez następne kilka miesięcy Milę usłyszymy także w radio, zobaczymy w prasie, Internecie, mediach społecznościowych (m.in. na oficjalnym fanpage?u ? Wybierz dobrze i na YouTube), na kanałach VOD i billboardach w całej Polsce. ? To bezsprzecznie największa, masowa kampania reklamowa w naszej historii, przy okazji także jedna z bardziej nowatorskich na samym rynku mediowym ? nikt z polskiej branży budowlanej nie komunikował bowiem do tej pory o materiałach izolacyjnych na taką skalę i w taki sposób. A temat jest co najmniej wart uwagi. Niepalna skalna wełna mineralna zapewnia bezpieczeństwo, izolację akustyczną, trwałość oraz niższe rachunki za ogrzewanie. A dla każdego, kto buduje lub przymierza się do budowy domu, są to bardzo istotne kwestie, o których decydujemy zwykle raz w życiu. Chcemy pomóc przede wszystkim klientom indywidualnym, planującym budowę lub remont domu, w dokonaniu świadomego, dobrego wyboru ? kulisy kampanii przedstawia Łukasz Glapa, Dyrektor Marketingu w ROCKWOOL Polska.

Wełna na poddasze i szafy będą wasze!

Launchowi kampanii towarzyszą promocje sprzedażowe, które potrwają aż do jesieni. Klienci indywidualni, którzy nabędą objęte promocją produkty ROCKWOOL do izolacji poddaszy, będą mogli liczyć na kupony rabatowe na szafy Komandor w wysokości 500 zł. W przypadku zakupu wskazanych produktów do ocieplania fasad, otrzymują oni dodatkowo tynk za 1 zł. Więcej szczegółów nt. promocji znaleźć można na oficjalnej stronie producenta: www.rockwool.pl/promocja

A to już wiesz?  Drugie życie zapomnianych antyków. Skuteczna renowacja żeliwnych i stalowych przedmiotów

Kampania była przygotowywana i jest realizowana przez ROCKWOOL Polska we współpracy z kilkoma agencjami marketingowymi. Za koncept kreatywny i spoty telewizyjne odpowiedzialna była niemiecka agencja Jung von Matt we współpracy z domem mediowym MediaCom. Działania BTL i działania promocyjne realizowane są przez agencję Albedo Marketing. Natomiast za działania w mediach społecznościowych i PR odpowiedzialna jest agencja Toolbox Creative Communications.

Źródło ROCKWOOL. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy