Wiadomości branżowe

Operacja sufit – etap drugi

Operacja sufit – etap drugi
Pierwsza część Operacji Sufit zakończyła się sukcesem – odmalowano cztery pomieszczenia na Oddziale Intensywnej Terapii Centrum Zdrowia Dziecka w Warszawie. Już w tym tygodniu na sufitach w kolejnych pięciu salach szpitala pojawią się kolorowe malowidła. Odnowienie pomieszczeń rozpocznie się w najbliższy piątek i potrwa do soboty. Pomysłodawcą i organizatorem akcji jest AkzoNobel.Sufity w salach zostały ozdobione fantazyjnymi wzorami, które z pewnością wzbudzą pozytywne emocje wśród małych pacjentów – żabkami, motylkami, lasem oraz żyrafami. Kolejne kolorowe malunki pojawią się już w piątek. Podobnie jak w pierwszym etapie akcji, sufity zostaną udekorowane na wzór zwycięskich projektów, nadesłanych w ramach konkursu Operacja sufit.- Już w najbliższy piątek odnowimy kolejnych pięć sal pooperacyjnych, dzięki czemu zmienimy codzienność małych pacjentów i pomożemy im uśmiechnąć się w trudnych pierwszych godzinach po zabiegu – mówi Janusz Naglik, Dyrektor Generalny AkzoNobel Polska. – Konkurs cieszył się wielkim powodzeniem. Otrzymaliśmy aż 560 zgłoszeń m.in. od studentów,

Pierwsza część Operacji Sufit zakończyła się sukcesem ? odmalowano cztery pomieszczenia na Oddziale Intensywnej Terapii Centrum Zdrowia Dziecka w Warszawie. Już w tym tygodniu na sufitach w kolejnych pięciu salach szpitala pojawią się kolorowe malowidła. Odnowienie pomieszczeń rozpocznie się w najbliższy piątek i potrwa do soboty. Pomysłodawcą i organizatorem akcji jest AkzoNobel.

Sufity w salach zostały ozdobione fantazyjnymi wzorami, które z pewnością wzbudzą pozytywne emocje wśród małych pacjentów ? żabkami, motylkami, lasem oraz żyrafami. Kolejne kolorowe malunki pojawią się już w piątek. Podobnie jak w pierwszym etapie akcji, sufity zostaną udekorowane na wzór zwycięskich projektów, nadesłanych w ramach konkursu Operacja sufit.

Już w najbliższy piątek odnowimy kolejnych pięć sal pooperacyjnych, dzięki czemu zmienimy codzienność małych pacjentów i pomożemy im uśmiechnąć się w trudnych pierwszych godzinach po zabiegu ? mówi Janusz Naglik, Dyrektor Generalny AkzoNobel Polska. ? Konkurs cieszył się wielkim powodzeniem. Otrzymaliśmy aż 560 zgłoszeń m.in. od studentów, profesjonalnych grafików oraz prawdziwych pasjonatów malowania. Wyboru dwunastu zwycięskich prac dokonało znakomite jury, składające się ze specjalistów z branż takich, jak grafika, dziennikarstwo czy marketing.

Akcja ma charakter charytatywny. Pomysłodawcą jest firma AkzoNobel, jeden z największych producentów farb i lakierów na świecie, którego misją jest dodawanie kolorów do życia ludzi. Firma przekaże farby do malowania pomieszczeń. Projekty zostaną wykonane farbami Sikkens Alpha SanoProtex, przeznaczonymi do pomieszczeń służby zdrowia, charakteryzującymi się właściwościami antybakteryjnymi. Do akcji włączą się również pracownicy firmy oraz wolontariusze, którzy wspólnie zrealizują zwycięskie projekty. Partnerami akcji jest Good Looking Studio oraz platforma millionyou.com.

***

AkzoNobel jest największym producentem farb i lakierów na świecie, dlatego też bardzo angażuje się
w projekty na rzecz społeczności lokalnych. Podstawowym założeniem programów CSR w AkzoNobel jest zachęcenie pracowników firmy do aktywnego działania na rzecz społeczności lokalnej zgodnie z misją firmy, jaką jest dodawanie kolorów do życia ludzi.

A to już wiesz?  Przetargi: wcześniejszy start sezonu budowlanego

Źródło AkzoNobel. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy